قبل از خداحافظی

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا

 

به نظرم شعار جدید پپسی یکی از حرفه ای ترین شعارهای تبلیغاتی ست.

در لحظه زندگی کن.

یعنی اصلاً حرفی نیست که نوشابه برای سلامتی مضر است.

اصلاً افتخار ما این است که این یک محصول بسیار مضر و سرطان زا و مرگبار و ... است.

هر چه مضراتش بیشتر  بهتر...

تو چه آدم بی مزه ای هستی که به این چیزها فکر می کنی

که به فردا فکر می کنی

تو چقدر ترسویی که از مریضی و سرطان می ترسی

اصلاً هر بچه ننری که سلامتی اش را دوست دارد از ما نوشابه نخرد

برایت متأسفم که به خاطر بدبختی دو روز دیگر، خودت را از یک لحظه لذت محروم می کنی.

این یک لحظه لذت، ارزشش خیلی بالاتر از یک عمر بدبختی ست

حالا که سرطان نداری و زنده ای حالش را ببر ...گور بابای یک لحظه ی دیگر.

فکر کن همه ی زندگی همین یک لحظه است

خلاصه این که در لحظه زندگی کن

 

   + ح.ب ; ٧:٠٥ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/٥/٩
comment نظرات ()